תגית: חדשים

  • הבציר השבועי – 22.1.21

    הבציר השבועי – 22.1.21

    בציר ראשון לשנת 2021! הכול בזכות אבא שלי, אשתו והעובדה שהם לקחו את נור לכמה ימים והשאירו אותנו להנות עם רומי ועם האינטרנט.
    בעצם, לא היה לי תינוק פעם אחרונה שכתבתי, אז מזל טוב לי!
    די פסיכי שעכשיו אני חושב שתינוק בן חודש (היום!) שמתעורר כמה פעמים בלילה כדי שאחליף לו חיתול זה פיס אוף קייק. החיים זה לגמרי עניין של פרספקטיבה.
    השנה מתחילה באופן די רגוע, עם נשיא אמריקאי חדש ומשעמם, תודה לאל (ואחד הממים הכי מצחיקים בהיסטוריה של אחד הפוליטיקאים החמודים), כמה סדרות לא רעות בכלל (וונדהויז'ן אני מסתכל עליכם) ולא המון אלבומים בינתיים.

    https://open.spotify.com/album/1w857brUeHQfcPpjCd3wHQ

    הסליפורד מודז הם בעצם איש אחד ועוד דוד שעומד על הבמה ושותה בירה. רציני. תראו הופעות שלהם. יש להם (לו?) טקסטים של להקת אנכרופאנק בריטי, ביטים של מחשב אמיגה ובס של מאדהאני. כיף חיים אמיתי עם קצת ביקורת על בריטניה.

    אם כבר מאדהאני, הנה הוצאה מחודשת של שלושת האלבומים שהוציאו באפיק בין השנים 1992-1998 וכוללים לא מעט בונוסים ושירים מצויינים! למי שלא חובב, זמן טוב להתחבר אליהם.

    https://open.spotify.com/album/40Qm2xMz5e4fnZrX765jNM

    הלהקה הזו מתוארת כבלאק סאבאת' פוגשים את פלה קוטי, והאלבום החדש שלהם הוא קצת יותר שבת מקוטי, אבל עדיין כיף לשמוע.

    הבחור הזה הוא בלגי שגר בהודו ועושה מוזיקה אלקטרונית נעימה, אך לא שגרתית בעליל. נחמד לזמן של קריאה, נסיעה או הרהור על משמעות החיים.

    אדי ודר (שנולד באותו יום כמו רומי מסתבר) הוציא איפי שכולל שני שירים חדשים (אף אחד לא שיא הקריירה לדעתי, אבל הם יפים ולראשון ג'ף למיר האדיר עשה קליפ יפה) וארבעה שירים בהופעה מהבית. חמים ונעים.

    תזכרו את השם ג'ף למיר, יש לי הרגשה שבשנים הקרובות תשמעו אותו הרבה

    דייל קרובר עושה אחלה של תופים במלווינס, ואחלה של חומר באלבומי הסולו שלו. משהו בין נירוונה (שם נהג לתופף לתקופה) לפיקסיז לאליין ג'והאנס. תנו שמיעה.

    סינגלים

    אם קיבלתם את מנת המוזיקה השבועית שלכם, שתהיה שבת שלום. אם רוצים דגימות, תמשיכו בכיף.

    והנה להקת הבית של דייל עם עוד שיר מהאלבום שמתקרב ונשמע שיהיה אדיר כמו רוב האלבומים שלהם.

    טומוהוק הוציאו שיר חדש מתוך אלבום ראשון אחרי שמונה שנים וזה נשמע מצויין. הלוואי ושאר האלבום יהיה בכיוון.

    איכשהו דרים ת'יאטר פחות זורמים לי רוב הזמן, אבל ניסוי המתח הנוזלי שכולל שלושה מהם ממש בא לי טוב. לפי איך שהשיר הזה נשמע כנראה שגם ימשיך לבוא.

    הסשנים הביתיים של החרב עושים לי טוב בלב. מוזיקה טובה מבוצעת טוב, מה עוד צריך בחיים?

    לינוליאום של נופקס הוא אחד השירים היפים שאני מכיר, מתוך אחד האלבומים שאני הכי אוהב בעולם. לא מפתיע שהרבה להקות עשו לו קאבר, מה שכן מפתיע זה כמה הרבה להקות עשו זאת. אז נופקס כתבו על זה שיר שיושב על השיר המקורי והוציאו קליפ אוסף של הביצועים הללו, אחרשכולל גם את טוני סליי ז"ל, שמסתבר שזה השיר האחרון שהוא ניגן אי פעם.

    ומסתבר שהם פספסו הרבה להקות והכינו אוסף שני.

    רגע לפני הסיום, הנה וילי נלסון עושה פרנק סינטרה. זה יפה מאוד, אין בעד מה.

    ולסיום – רוצים לנגן Fאנק? כנסו לדוג'ו ותלמדו איזה מוב או שניים. שיהיה אחלה שבוע!

  • הבציר השבועי – 11.12.20

    הבציר השבועי – 11.12.20

    שבוע רגוע יחסית, עם כמה אלבומים מעניינים, סינגלים מרגשים, ומשהו ממש מופרע שקרה בדיסני.

    מדברים על משהו מופרע, קבלו את שיר המטאל החדש של דיוויד האסלהוף. אם חשבתם שהשנה לא יכולה להיות מוזרה יותר.

    דבר שלא חשבתי שאכתוב, לפחות ללא הכנה מוקדמת – יצא אלבום חדש לכריס קורנל! נכון, זה אלבום קאברים, ששניים מהם כבר יצאו לרשת בשנים האחרונות, אבל עדיין יש עוד 8 גרסאות לשירים של ג'ון לנון (שהשבוע ציינו 40 שנה להרצחו), ELO ועוד. רחוק מלהיות הדבר הכי טוב שהוציא, ועדיין כיף לזכות לשמוע את הקול המרגש הזה עוד פעם.

    ווס בורלנד מלימפ ביזקיט הוא איש מוכשר ובדרך כלל זה לא בדיוק מתבטא בלהקת האם שלו. חייב להגיד שלא היו לי הרבה ציפיות, אבל זה אחלה של ספייס רוק אטמוספרי, אז ממליץ להשאיר את הביקורת בצד ולהקשיב.

    האוסייס הוציאו חתיכת הזיה לא נורמלית, אפילו יותר ממה שהיינו רגילים לקבל מהם. לא יכול לחתום על האיכות, אבל זה מינימום שווה בדיקה.

    עוד הזיה, והפעם מהמאסטרים היפניים של המוזיקה המאתגרת – בוריס וחברם משכבר הימים מרצבו. מה אגיד לכם, איזי ליסנינג זה לא, אבל עיתונות המוזיקה הדיגיטלית עפה על זה, אז או שאני צריך עוד כמה האזנות ויש מצב שמדובר ביצירת מופת, או שיש פה מקרה של בגדי המלך החדשים. בכל מקרה, שווה לדגום רק בשביל להבין עד כמה רחוק הולכים גבולות המוזיקה.

    סינגלים

    אם קיבלתם את מנת המוזיקה השבועית שלכם, שתהיה שבת שלום. אם רוצים דגימות, תמשיכו בכיף.

    עוד שיתוף פעולה, אבל קצת יותר שפוי (קצת). דאב טריו האהובים אשכרה מצדיקים את החלק הראשון של השם שלהם ומוציאים שיר דאב עם בנג'י מלהקת הניו מטאל סקינדרד. אחלה וייב לסופ"ש אביבי באמצע החורף.

    ישי הוא אחד האנשים האהובים עלי שקוראים להם ברגר והם לא קשורים לסבא וסבתא שלי. אחת התכונות האהובות עלי בישי היא העובדה שהוא אומר את מה שהוא חושב, גם בחיים, אבל בעיקר במוזיקה. השינוי שהמילים שלו עברו מהימים של בוא לבר לטברנק ועכשיו לסינגל הראשון שיצא תחת השם היפה הזה, הוא לא פחות ממרגש ומראה שהתבגרות היא לאו דווקא משהו עצוב. רועי דותן הפיק במקצועיות, קורי נותן עבודה על התופים ונועם ורדי מקליד. סה"כ מדובר בסופרגרופ של אנשים מדהימים שמוכיחים ששווה לחיות בעולם הזה.

    כמו חבריהם מתחילת הפוסט, גם הלטאות האוסטרליות לא כל כך אוהבים לנוח והוציאו עוד סינגל, כאילו לא יצא להם אלבום לפני כמה שבועות (וכיכב בבציר). השיר מלווה בקליפ אנימציה אדיר וממשיך מסוף השיר האחרון באלבום הקודם (אפשר לקרוא למשהו שיצא לפני כמה עשרות שעות קודם?)

    המלווינס הוציאו עוד שיר מהאלבום המתקרב וזה נשמע טוב מאוד. אין לי הרבה מה להגיד מעבר לזה.

    כדי לא לצאת פרייאר לעומת חבריו למלווינס, גם דייל קרובר הוציא עוד סינגל, וגם עליו לא צריך להכביר מילים.

    אליס קופר הוציא שיר שיכול היה לככב באלבום של הקלאש בלי הרבה בעיות וזה נשמע… מוזר. תקשיבו למילים, הן כתובות שם על המסך.

    לגבי מה שכתבתי על דיסני, הם שיחררו היום ערימות של אינפורמציה לגבי כל הסדרות של מארוול, סטאר וורס, פיקסאר ושאר הסרטים שלהם ובאמת שאני לא עומד להכנס לתוך זה, כי אתרים מצויינים כמו עין הדג עשו את זה כבר. פשוט כנסו לשם ותפנו לכם איזה יום יומיים כדי לצפות בכל הטריילרים.
    מה שכן אומר, זה שזה משמח שאנחנו חיים בעולם שזה המיינסטרים בו, גם אם קיימת תחושה של הצפה.

    שיהיה סוף שבוע מקסים כמוכם לפחות!

  • הבציר השבועי – 4.12.20

    הבציר השבועי – 4.12.20

    השנה מתחילה להתקרב לסופה, ויש הרבה שלא מצטערים בכלל מכך. הראשונים ששמחים לשיר על סף השנה הארוכה בהיסטוריה האחרונה, הם החבר'ה מג'יב ג'אב, שהיו ויראליים לפני שהיה דבר כזה, ועושים את זה בהרבה חן והומור.

    טרוי ממסטודון כיכב בבציר הקודם, ועכשיו מככב עם עוד אלבום של פרוייקט צד אחר ומשובח, גם אם שונה לגמרי משאר הדברים שהוא עושה. Gone Is Gone היא עוד סופרגרופ שמלבד טרוי ממסטודון כוללת גם את טרוי מ-Queens Of The Stone Age, המתופף של At The Drive In ועוד. שקט, אפל ומתאים מאוד לדמדומי 2020.

    גולדפינגר זכורים לי מהימים בהם תיקלטתי עם טל וליאור בזמן אמיתי (ומהריקודים של ריי הגאון), ולאחרונה הוציאו כמה חידושים לשירים הקלאסיים שלהם שבוצעו כמובן בבתיהם, בהתאם לרוח התקופה. עכשיו הם הוציאו אלבום חדש שנשמע ממש כמו הישנים שלהם, מה שאומר כיף גדול.

    Soilwork הם להקה שאני לא ממש יודע איך לאכול. לפעמים הם מצויינים, ולפעמים סתמיים. לכן שמחתי לגלות שהאלבום החדש שלהם שמורכב מחמישה שירים (אבל עדיין ארוך יותר מזה של גולדפינגר, שמכיל 12) הוא אחלה של יציאה! פרוג, ניו, דת' וקלאסיק מטאל מעורבבים עם קטעים שנשמעים כאילו יצאו מהארכיון של פורקיופיין טרי ועושים שמח בלב בימים הקצרים של השנה.

    עדיין לא ראיתי את מאנק שיצא היום, אז בלי ספויילרים. מה שכן, הנה פס הקול הראשון של טרנט רזנור ואטיקוס רוס מתוך שניים שיצאו החודש. האמת שאני יותר מחכה לשני (Soul) מכיוון שממש מעניין אותי לדעת איך נשמע פסקול לסרט פיקסאר שניין אינצ' ניילז אחראי לו, אבל גם המפגש הלא יודע כמה עם סרטיו של פינצ'ר הגאון מוציא פסקול שמרפרר להוליווד הקלאסית, בהתאם לתקופה בה עוסק הסרט. או במילה אחת: אחלה של דבר.

    אם אתם מספיקים, יש עכשיו מכירה בבנדקאמפ, כמו כל חודש בזמן האחרון. Death Cab For Cutie הוציאו במיוחד ליום הזה איפי של חמישה קאברים של אמנים מג'ורג'יה. ממש כיף של דבר והכסף הולך לצדקה, אז למה לא?

    הלהקה המונגולית הכי מפורסמת בעולם הוציאה קאבר לקלאסיקה של מטאליקה וזה… מוזר. שווה לראות בשביל הקליפ בלי קשר.

    אני מתכנן איזה פוסט הופעות, אבל בינתיים תקשיבו לאיפי שברונס הקליטו ב-BBC. אם אתם אוהבים אום, זה אחלה. אם לא, אז לא.

    יש סיכוי טוב שהלקה הבאה תגרום לכם להקשיב לה בגלל עובדה אחת – ג'וש הומי הפיק את שני השירים הללו.

    ונסיים עם נסיכת האינדי הישראלית – תמר אפק האדירה שמוציאה עוד שיר מתוך מה שנקווה שיהיה אלבום מלא, כי מגיע לה וגם לנו.

    כמו שאמרתי, אני מתכנן לכתוב על הופעות הרשת המצויינות, אבל בחייאת, תצפו ותקשיבו להופעת המחווה של אליס אין צ'יינס שהייתה לא פחות ממושלמת בעיניי. שבת שלום ואחלה סופ"ש לכוווולם!

  • הבציר השבועי – 20.11.20

    הבציר השבועי – 20.11.20

    ואללק, יש בלאגן עם האתר, וורדפרדס, אבטחה ועוד דברים מתישים. כמעט החלטתי לחזור למתכונת הוואטסאפ, אבל אני בא ממסורת של לוחמים, אז עדיין כאן.

    קישור לספוטיפיי, אם היוטיוב עדיין לא זמין

    אין הרבה מה להגיד על הלהקה הזו. הם עושים פוסט רוק אינסטרומנטלי לפי הנוסחה הקבועה, ולא מאכזבים. קחו לכם איזה כוס תה ותשקיעו שעה בדבר היפה הזה.

    יש המון מה להגיד על הדבר המדהים הזה, שבעיני הוא לא פחות מנס גלוי. להקה שסבלה אובדן של זמר, של מייסד, שקיימת כבר כמעט 50 שנה וממשיכה לתת לנו אלבומים כיפים מדי כמה שנים זה ממש ממש לא מובן מאליו. הרומן שלי איתם התחיל בגיל מאוחר יחסית, ולמזלי הספקתי לראות את ההרכב ה(כמעט)מקורי בהופעה ומאז הם הפכו לאהבה גדולה בחיי. אין פה תחכום, אבל יש חבורת אוסטרלים (וסקוטי אחד) שעושה 12 שירים שישמחו לבב אנוש. נסו, מה אכפת לכם?

    זה לא יפתיע אותי אם יום אחד אלך לצחצח שיניים וכשאחזור אגלה שהמלך גיזזארד והלטאה הקוסמת הוציאו שלושה אלבומים בסגנונות הפולק הרוסי, גריינד קור ובוסה נובה. הפעם הם הביאו יציאה פסיכדלית מזרחית שמזכירה אלבומים משנות השישים וטיול שנתי כולל לינה במאהל בדואי.

    ריפיוזד הם עוד להקה שהכרתי אחרי שכבר התפרקו, אבל שוב היה לי מזל גדול ויצא לי לראות אותם מחממים את סאונדגארדן זצ"ל. חייב להגיד שאני דווקא יותר מתחבר לחומר החדש שלהם, גם אם הוא לא אחיד. עדיין יש להם וייב מגניב, סאונד מטורף ושירים לא שפויים בעליל. כיף גדול בשתי מילים.

    ההופעה הנעלמת של הנדריקס ממאווי שבהאווי (נשמע כמו שם של שיר שהגיזזארד וייזארד היו מוציאים) יצאה סוף סוף והיא מאוד… הנדריקס. יש יאמרו בשיאו, יש שלא יאמרו כלום, אבל אם אתם אוהבים את האיש והאצבעות שלו, יהיה לכם כיף גדול.

    בשנים האחרונות אני מוצא שהמונח סופרגרופ עבר טרנספורמציה רצינית. אם פעם היה מדובר בגחמה של מוזיקאים שרצו לנסות שירים שהלהקה שלהם לא רצתה, אנחנו זוכים עכשיו לקבל דברים מטורפים, שלא מביישים את להקות האם, ובמקרה הזה אף מתעלים על (לפחות אחת מהן). טרוי ממסטודון עושה כמה דברים מעניינים, אבל פה ממש נותן לעצמו לעוף, כנ"ל לגבי גרג מלשעבר דילינג'ר אסקייפ פלאן, ומקס קאבלארה מוציא מעצמו את המקסימום, לטעמי מאז ימיו בספולטורה. ממה שקלטתי בינתיים, אפשר ממש לשמוע איזה חלק כתב מי, והתוצאה היא מטאל משובח ביותר.

    פיל קמפבל הוא הגיטריסט של מוטורהד ולאחר מותו של למי, החליט לקחת שלושה מילדיו ולהקים את ההרכב הזה, שאולי לא מחדש המון, אבל עושה רוקנרול מצויין שיותר מהכול מזכיר לי את האלבומים הטובים של סלאש סנייקפיט. די מרגש, לא?

    בהמלצת יואב גביש, האגדה והאיש, קבלו אלבום NWOTHM קלאסי. מה זה השטות שכתבתי? New Wave Of Traditional Heavy Metal. משהו טוב לחורף בקיצור.

    סינגלים

    אם קיבלתם את מנת המוזיקה השבועית שלכם, שתהיה שבת שלום. אם רוצים דגימות, תמשיכו בכיף.

    המלווינס חזרו להרכב הקלאסי והוציאו שני שירים מתוך אלבום שאמור לצאת בפברואר. השיר הראשון הוא קאבר מוזר לביץ' בויז והשני הוא ממש מלווינס. נשמע שיהיה עוד אלבום של כיף מוזר.

    עוד קצת מלווינס, והפעם סינגל נוסף למתופף דייל קרובר שנשמע שונה לגמרי מהקודם, אבל גם עושה לי רצון עז לשמוע את שאר האלבום.

    אחת מלהקות האינדי-פוסט הארד קור החביבות עלי שנתנה פה הופעה מטורפת בלבונטין מוציאה אלבום חדש אחרי כמה שנים טובות ונראה שהיה שווה לחכות.

    הפוליריתמיקס הם קבוצה מסיאטל שעושה פסיכדליה פאנקית ביותר ואחרי אלבום מוצלח שיצא במאי הם חוזרים עם איפי שאמור לצאת בעוד שבועיים. אחלה גרוב.

    אלטין גון הם כנראה ההרכב הטורקי (תורכי? טורכי? טורקיז?) הפופולארי בעולם, והם בכלל מאמסטרדם! לקראת אלבום חדש שאמור לצאת בפברואר, הם הוציאו שני שירים פסיכדליים מאוד וטורקיים (תורכיים?) ביותר.

    אחרי שהראה לנו את הצד הרגיש שלו עם אן מינור (שעוד מעט יופיעו בסטרים. תודה טל שפיר, האח האדיר!), פיליפ אנסלמו בא לתת בראש עם להקת הבלאק שלו. איש מגוון, מה אגיד ומה אומר.

    עוד להקת פוסט רוק אינסטרומנטלית ותיקה שחוזרת אחרי הרבה זמן, ושוב, מסתבר שהציפיה משתלמת.

    טוויקר הוא בחור שהיה ב-NIN, ועושה מעין רוק שנע בין REM לפיקסיז למינסטרי. כן, שילוב לא ברור, אבל אני מחבב את מה שהוא עושה, אז מה אכפת לכם לנסות?

    ונסיים עם כיף גדול – קלקסיקו החביבים עד מאוד עושים את קאבר הכריסמס היפה הזה שמלווה בקליפ מחמם לבבות. אז שתהיה אחלה שבת, אחלה סופ"ש ואחלה בכלל!

    בונוס

    קחו את מייקל קיוואנוקה מנגן בבית.
    ביי.

  • הבציר השבועי – 30.10.20

    הבציר השבועי – 30.10.20

    בשנים האחרונות, מדי יום שישי, אני שולח לקרובים אלי את מיטב המוזיקה החדשה שיוצא לי לדגום, ויש כמויות היסטריות בתקופה האחרונה. כדי לא להעמיס על חשבונות הוואטסאפ, אני שם כאן את כל הדברים שאהבתי, ומקווה שגם אתם תאהבו.

    והפעם – איחור קל וספיישל בחירות והאלווין!

    נתחיל עם אחד הדברים הכי טובים שקרו לאחרונה – אחרי 21 שנה הרכב העל של טרבור דאן (מלווינס, ג'ון זורן ועוד מלא), טריי ספרואנס (סיקרט צ'יפס 3, שגם הוציאו אלבום מיוחד להאלווין) ומייק פאטון (לא צריך פירוט, מי שלא מכיר זו כנראה בעיה), הוציא אלבום חדש!
    אוקיי, זה לא בדיוק חדש, זו בעצם הקלטה מחדש של הדמו הראשון שלהם שיצא בשנת 1986 כשהן היו בתיכון ומסתבר שהוא יותר מטאלי מכל דסר אחר שעשו, אבל עדיין! מיסטר באנגל! חדש!
    כדי להוציא את האיכויות של האלבום חברי ההרכב גייסו את מתופף העל דייב לומבארדו שכבר עבד עם פאטון בפנטומאס ובעוד כמה הרכבים ואת אחד הגיטריסטים המוכרים בסצנת המטאל, סקוט איאן.
    התוצאה? אלבום מטורף, מלא ריפים מצויינים וצרחות אדירות שרק מייק פאטון יודע להוציא וכיף חיים של שעה בערך.
    כדי לחגוג את ההוצאה של האלבום וכי אנחנו חיים בתקופה כזאת, חברי ההרכב ביצעו הופעה בשידור חי שהיא אחד הדברים הכיפים שעשיתי בזמן האחרון, צופה בה בפעם השלישית בזמן שאני כותב את זה. ההופעה זמינה עד היום בערב וכוללת הופעות אורח של הנרי רולינס, ג'וש הומי, סטנדאפ מוזר של ניל המבורגר, קאברים ל-COC, SOD, סלייר, ואן היילן ועוד.
    אל תוותרו.
    דרך אגב, אם לא ראיתם את הראיון של מייק פאטון עם אריק אנדרה, מדובר בחוויה משעשעת ביותר!

    פלייליסט של כל האלבום Existential Reckoning

    עוד הרכב צד שהוציא הופעה + אלבום הוא פוסיפר של מיינארד ג'יימס קינן ועוד חברות וחברים. חייב להגיד שלא נפלתי עדיין, אבל יכול להיות שכמו רוב הלהקות שלו אני צריך לתת לעצמי זמן להתרגל לאיכויות המוזיקליות שלו.

    ועכשיו – דאבל פיצ'ר סלאש! הקטע הראשון הוא שיר חדש של טום מורלו (RATM, אודיוסלייב) שמארח את אליל הגיטרה באיפי החדש שלו, הכולל קאבר להנדריקס ומחווה לאדי ואן היילן ז"ל.

    וכאן אפשר לשמוע את סלאש מבצע את אחת הנעימות הידועות בהיסטוריה של הנעימות הקולנועיות. מסתבר שסלאש היה חבר של רוברט אוונס, המפיק של סיפור אהבה (הסרט שמתוכו הנעימה), ושל הסנדק, עוד קאבר המשוייך לסלאש. יפה מאוד ומרגש. באמת.

    דאבל פיצ'ר נוסף, והפעם של בלאק סאבאת'! לייבל הסטונר Magnetic Eye Records ידוע במחוות לקלאסיקות, כפי שכבר עשה לאליס איין צ'יינס, ג'ימי הנדריקס, פינק פלויד והלמט, והפעם (ולאחר עיכוב מטורף) הוציא מחווה לאחד האלבומים הידועים של סאבאת' ואוסף של מיטב הלהיטים של הלהקה. מומלץ בחום, וגם ממליץ לבדוק את שאר אלבומי המחווה, איכות אמיתית.

    פלייליסט של כל האלבום Earth To Dora

    הצלופחים הם להקה שסובבת סביב אדם אחד הידוע בשם E ועושה דברים שנעים בין סטונר לאינדי רך ותמיד עושים טוב בלב. האלבום החדש לא שונה, אבל באמת שהוא אחלה דבר ויחמם את הלב בחורף הבא עלינו לטובה אמן.

    האיש המפהק הם להקת סטונר אינסטרומנטלית בעיקר, וזו הופעה שערכו בימי הסגר עמוק בלב המדבר שהזכירה לי מאוד את ההופעה של פינק פלויד בפומפיי. הוידאו לא זמין כרגע במלואו, אבל האודיו כאן ולגמרי מעביר את התחושה. למטה תוכלו לראות את אחד השירים כדי להבין.

    פלייליסט של כל האלבום Suffrage

    להקת הפאנק הותיקה הוציאה איפי של שני שירים באורך קצת יותר מארבע דקות שכל מטרתו לשלוח את חברינו האמריקאים להצביע. לפעמים יוצאים דברים טובים מפוליטיקה.

    מלך הפריקים רוב זומבי חוזר עם סינגל חדש מתוך אלבום שאמור לצאת במרץ, ונשמע בדיוק כמו רוב זומבי, כולל קליפ שנראה כאילו נעשה במיוחד להאלווין וטוב שכך!

    וכדי לסגור עם שילוב של האלווין ובחירות, שימו לב לקאבר של טנשיוס די לשיר הידוע מתוך מופע הקולנוע של רוקי וכולל הופעות אורח של אריק אנדרה, ג'ורג' טקיי, ג'יימי לי קרטיס, ג'ון ווטרס, קרן או, שרה סילברמן ועוד.

    בונוס – כשכתבתי על השיר הקודם וראיתי את קרן או, נזכרתי בקאבר היפהפה הזה שעשתה יחד עם וילי נלסון לשיר הידוע של קווין ודיוויד בואי ואני רק יכול להגיד שלחץ זה טוב, אז לכו לעשות קצת יוגה, לנשום, להסתכל על הים או להגיד תודה לאנשים אהובים.